Блог на Петър Теодосиев

Тайната научна кутия на БГ Наука

От миналия месец в онлайн магазина на БГ Наука – www.KupiNauka.com, може да намерите продукт, в който влагаме много желание и енергия – Тайна научна кутия!

Напоследък станаха популярни подобен тип кутии – има тайни кутии за бира, книги, играчки и какви ли още не, но досега нямаше такава за наука. Решихме, че подобна кутия би била полезна и забавна за децата, родителите и учителите.

Какво представлява Тайната научна кутия?

Кутията съдържа материали, с които могат да се направят три научни експеримента.

Показваме съдържанието само визуално, така че всеки може да види какво ще получи, без да разбира как тези предмети може да бъдат използвани за провеждането на три интересни експеримента, а след това всеки ще може да си ги проведе сам с помощта на инструкции, които също са част от съдържанието на кутията.

Освен инструкциите, в кутията ще намерите и описание на научния метод или физичен/химичен закон, който е виновен за конкретния резултат от експеримента.

Съдържанието на кутията е ТАЙНО. Това е така, за да има ИЗНЕНАДА, а резултатът от експериментите да бъде неочакван и въздействащ за децата или младежите, които ги провеждат. Експериментите са вълнуващи и за възрастните, стига да не се окаже, че всеки ден ги провеждат на работното си място. 😉

Всеки месец ще подготвяме нови експерименти. Кутиите от предходните месеци също остават активни и може да бъдат поръчани.

Можете да заявите своята кутия до 20. число на месеца, а до 30. число на същия месец ще я получите на заявен от Вас адрес.

За кого е подходяща кутията? – Кутията е подходяща за малки и големи. Въпреки че никога не е твърде рано човек да се интересува от наука, кутията е предвидена за възрасти 10+, като няма горен лимит. Лица под 18 години трябва да експериментират с помощта на възрастен!

Защо е хубаво и в училище да има такава кутия?

Защото всички експерименти са забавни и интересни и всеки ученик ще може да ги проведе с ръцете си. Това би накарало децата да се заинтересуват повече от съответния предмет и да прочетат с желание урока си.

Кой я създава?

Екипът на БГ Наука (Петър Теодосиев и Росица Ташкова) и химикът Наско Стаменов, който е част от пректа ни “100 лица зад българската наука”: запознайте се с Наско!

Вземете своята тайна кутия от тук: