Тайната научна кутия на БГ Наука

Вече над година в онлайн магазина – www.KupiNauka.com, може да намерите продукт, в който влагаме много желание и енергия – Тайна научна кутия!

Напоследък станаха популярни подобен тип кутии – има тайни кутии за бира, книги, играчки и какви ли още не, но досега нямаше такава за наука. Решихме, че подобна кутия би била полезна и забавна за децата, родителите и учителите.

Какво представлява Тайната научна кутия?

• Във всяка кутия ще може да се направят 3 научни експеримента.
  • Ще получите книжка с инструкции стъпка по стъпка как да направите всеки един от експериментите.
  • Ще получите и книжка-протокол, в която да си водите записки за самите експерименти.
  • Съдържанието на експериментите е ТАЙНО.

За кого е подходяща кутията?

• Кутията е подходяща за малки и големи. Въпреки че никога не е твърде рано човек да се интересува от наука, кутията е предвидена за възрасти 10+, като няма горен лимит, но кутията не е подходяща за подарък на възрастни, които са завършили химия, физика или биология. 🙂
  • Лица под 18 години трябва да експериментират с помощта на възрастен!
  • Експериментите са напълно безопасни за внимателно изпълнение вкъщи!

Освен инструкциите, в кутията ще намерите и описание на научния метод или физичен/химичен закон, който е виновен за конкретния резултат от експеримента.

Съдържанието на кутията е ТАЙНО. Това е така, за да има ИЗНЕНАДА, а резултатът от експериментите да бъде неочакван и въздействащ за децата или младежите, които ги провеждат. Експериментите са вълнуващи и за възрастните, стига да не се окаже, че всеки ден ги провеждат на работното си място. 😉

Кутиите се изпращат сряда-четвъртък всяка седмица.

За кого е подходяща кутията? – Кутията е подходяща за малки и големи. Въпреки че никога не е твърде рано човек да се интересува от наука, кутията е предвидена за възрасти 10+, като няма горен лимит. Лица под 18 години трябва да експериментират с помощта на възрастен!

Защо е хубаво и в училище да има такава кутия?

Защото всички експерименти са забавни и интересни и всеки ученик ще може да ги проведе с ръцете си. Това би накарало децата да се заинтересуват повече от съответния предмет и да прочетат с желание урока си.

Кой я създава?

Екипът на БГ Наука (Петър Теодосиев и Росица Ташкова) и химикът Наско Стаменов, който е част от проекта ни “100 лица зад българската наука”: запознайте се с Наско!

Вземете своята тайна кутия от тук: