За два месеца сп. „Астрономия“ има 24 860 изтегления

Петър Теодосиев

На 10 февруари пуснахме първия специализиран брой на БГ Наука – сп. Астрономия. Той включва най-доброто от всички статии свързани с космически науки, които сме публикували през годините. Материалите са все така актуални и винаги ще предизвикват интерес.

Повече за списанието и специализираните броеве може да видите тук:  http://nauka.bg/bgnauka-astronomy-2017/

Всичко това показва тенденция, която от много време повтарям, а именно, че хората се интересуват и четат научно популярна литература. Искат да се запознават с новостите и да развиват себе си като интелигентни активни хора.

Виждам не само при нас повече активност, но и се издават все повече книги от учени и популяризатори на науката. Само ни трябва повече прозрачност и достъпност до българските научни разработки, защото непрекъснато се случва нещо интересно и по нашите земи.

Важно е и на българските учени да се даде повече гласност, защото те има какво да кажат. Ние се опитваме да направим точно това с проекта „100 лица зад българската наука“  и с гордост мога да заявя, че се получава.

Вижте всички публикувани до момента интервюта тук:  http://nauka.bg/category/интервю/100-лица-зад-българската-наука/