Новият 120-ти брой на списание Българска Наука вече е на пазара!

Уважаеми приятели, на пазара е вече новият 120-ти брой на списание БЪЛГАРСКА НАУКА за юни 2019 г. Както всеки месец сме подбрали за вас задълбочена информация от научния свят с акцент върху новините и откритията от България. Вярваме, че науката трябва да бъде разказвана и правим всичко възможно новостите от необятния ѝ свят да достигат до вас в точния момент. Едновременно с  това сме убедени, че науката трябва да бъде поднесена по един интересен и увлекателен начин. Защото тя вълнува, завладява и открива нови пространства за мисълта.

Щастливи сме, ако с тази си дейност сме успели да запалим у вас искрата на знанието!

Водещата тема на броя ни този път е развитието на фитохимичната наука в Института по органична химия с Център по фитохимия към БАН. На всичките 105 страници на списанието ще намерите също голям обем актуална, любопитна и полезна научна информация от областите История и различните дялове на Хуманитаристиката.

Вече 14 години нашата мисия е да споделяме с вас огромна по обем научна информация, която непрекъснато обогатяваме. В списанието ни намират място публикации от различни научни дисциплини – от естествените науки (биология, физика, химия, география, геология, математика, космически науки), история и археология, медицина, психология, технологии, култура и изкуство, философия и др. Наред с това ви срещаме с лица от българската и световната научна общност – изявени учени и тепърва навлизащи на научното поприще млади изследователи.

Станете наш абонат, за да получавате ПЪРВИ най-новата информация в ПЪЛНИЯ ѝ обем. Единствено абонаментът ви осигурява НЕОГРАНИЧЕН достъп до огромния ни информационен ресурс, събиран и добавян през всичките 14 години от съществуването на изданието ни.

Изберете някой от изгодните пакети, които предлагаме в момента, и станете част от нашия клуб. Предложенията ще бъдат валидни до края на кампанията ни! Затова не се колебайте и се абонирайте още ДНЕС!

Какво предлагаме:

Пакет ГОДИШЕН АБОНАМЕНТ

С него получавате достъп до:

• Броевете на сп. БГ наука за 1 година напред (над 1100 страници авторски текстове, написани на разбираем език), както и всички издадени 120 броеве до момента;
  • Всички статии от списанието, достъпни в сайта Nauka.bg;
  • Мейл Бюлетин с най-доброто за изминалия месец от БГ Наука;

Цена на абонамента: 25лв.

Пакет ВЕЧЕН АБОНАМЕНТ

Този пакет ви осигурява достъп до:

• Достъп до аудио-книги и аудио медицински списания;
  • Всички статии от списанието, достъпни в сайта bg;
  • Мейл Бюлетин с най-доброто за изминалия месец от Бг Наука;
  • Всички специализирани PDF броеве;
  • Е-книга: Необикновените животни;
  • Възраждане – 15 книги издадени преди 100 г. (в PDF)
  • Хартиено копие на книгата „Българска наука том 1“;
  • Достъп до всички онлайн материали

Цена на абонамента: 150 лв.

Абонирайте се за списание БГ Наука сега и се възползвайте от актуалните ни изгодни предложения!  Така ще имате смислено, полезно и приятно четиво през цялото лято!

Важно: Списанието е само в PDF.

Можете да платите с карта или чрез наложен платеж (ТУК). При въпроси ще се радваме да помогнем на: petar@nauka.bg.

С всяка покупка от kupinauka.com вие подкрепяте списание Българска наука и помагате за популяризирането на науката в България!

Благодарим ви, че избрахте нас в това вълнуващо пътешествие в света на науката!