Галерия Космически науки

Свалете безплатно постери на NASA от Jet Propulsion Laboratory

Има 15 постера за безплатно сваляне на уебсайта на NASA’s Jet Propulsion Laboratory, включително постер на TRAPPIST-1!

Може би идват в най-подходящия момент, тъй като има опасения, че на следващото поколение мислители и иноватори му липсва вдъхновение и амбиция. Експерти от Partnership for a New American Economy project предвиждат, че до 2018 ще има недостиг на 230 000 квалифицирани кадри в областта на STEM (наука, технологии, инженерство и математика). Dr Bonnie Bassler, професор по молекулярна биология в Принстън, вярва, че причината американските деца да изостават по отношение на научните амбиции се дължи на разбирането от 20-ти век, че учените обикновено са белокоси достолепни мъже, които се занимават с неща, неразбираеми за простосмъртните. „Смятам, че съществува стереотипа за тези скучни асоциални типове, които стават учени“, казва Dr. Bassler.

Затова науката се нуждае от малко ПР. Хора като Bill Nye, Neil deGrasse Tyson, Janna Levin и Michio Kaku, които се борят за това. Във видео за Big Think, Tyson говори за вродения учен във всяко дете и вместо да го наказваме, че пипа някакви предмети, които ни е страх, че ще счупи, трябва да му даваме повече неща, които да може да счупи, разглоби и изучи. Всичко е един експеримент за децата и това е страхотно.

„Родителите често ме питат какъв съвет бих им дал, за да събудят интереса на децата си към науката. И моят съвет е прост. Махнете се от пътя им. Децата са родени любопитни… и знаете ли какво да направите? Дайте им неща, които ще им помогнат да изследват“, казва той.

Затова, ако имате малко дете или го изненадайте, или му позволете само да си избере постер от НАСА, за да го сложи на стената си като емблема на откривателството. Прочетете историята на всеки от тях, проверете термините, които не разбира…

С тази серия постери Jet Propulsion Laboratory се опитва да напомни на новото поколение иноватори и изследователи, че те са архитектите на бъдещето.

Вижте постерите тук.