Направи дарение на училище!
Лондонското училище по PR (LSPR) организира курс по социални медии и маркетинг на съдържанието
Описание на курса
Този курс е предназначен да ви помогне да развиете стратегия за вашия бизнес в сферата на социалните медии и маркетинга на съдържанието. Ще проучим различните платформи на социални медии (Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, блогове и т.н.), за да разберете кой микс е най-добър за вашите нужди и да научите най-добрите практики. Ще се научите как да следите какво казват хората за вашия бизнес (вашата организация и марки) онлайн и какви са начините за борба с негативни коментари.
Ще проучим казуси от успешни маркетингови промоции онлайн в различните платформи и как да ги използвате в разработването на свои собствени маркетингови стратегии в социалните медии.
Ще ви покажем също така как да използвате богатството на онлайн данните, как да измерите точно резултатите от кампаниите си и да повлияете на бъдещите стратегии на компанията.
Курсът се състои от 5 модула:
Първи модул: Управление на репутацията онлайн: ВЪВЕДЕНИЕ
Втори, трети и четвърти модул: Представяне на реални казуси и успешни кампании на Мтел, BMW и UniCredit Bulbank.
Пети модул: Разработване на стратегия
Започва на 10 май и приключва на 15 юни 2016 г.
Преподаватели:
Илияна Захариева
Директор „Корпоративни комуникации”, Мтел
Илияна Захариева е Директор „Корпоративни комуникации” в Мтел. Тя отговаря за всички комуникационни дейности на компанията, насочени към обществото и служителите. Дирекция „Корпоративни комуникации” обединява управлението на традиционни и дигитални медии, организацията на спонсорства и събития, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Мтел.
Илияна Захариева има над 15 години опит в сферата на корпоративните комуникации, връзките с обществеността, маркетинга и рекламата.
Тя се присъединява към екипа на Мтел от Пощенска банка, където е ръководила корпоративните комуникации на компанията в последните шест години.
Преди да стане част от Пощенска банка през август 2007 година, госпожа Захариева е отговаряла за рекламата и връзките с обществеността последователно за Хеброс банк, HVB Bank Biochim и Уникредит Булбанк. Работата си в областта на корпоративните комуникации започва в KPMG през 1999 година.
Тя има диплома от Chartered Institute of Marketing, London, London School of Public Relations, както и магистърска степен от Факултета за нови и класически филологии и Факултета по славянски филологии на Софийския университет в София.
Виктория Блажева
Директор „Връзки с обществеността и комуникации“, УниКредит Булбанк
Виктория Блажева е първи вицепрезидент и директор „Връзки с обществеността и комуникации“ на УниКредит Булбанк от 2007 г., когато е избрана да ръководи корпоративните комуникации при обединението на Булбанк, HVB Bank Biochim и Хеброс банк.
Управлява екипа на банката, който отговаря за вътрешните и външни комуникации, връзки с медиите, управление на бранда и устойчиво развитие, събития, онлайн комуникации, социална отговорност и др. Работила е три години като журналист във в. „Капитал” и е писала за банки и финанси, фондови борси и технологии.
Завършила е професионалната програма по „Предприемачество и иновации“ на Stanford School of Engineering и Stanford Graduate School of Business на Stanford University. Има бакалавърска степен (с почести) от Business School на UK Open University. Преминала е обучението на дистанционния модул по Социално предприемачество на департамента за следдипломна квалификация на Oxford University, програмата на London School of PR и мн. др.
В допълнение към професионалните си ангажименти е ръководител на работната група по комуникационна стратегия на Съвета на жените в бизнеса в България и е член на European Association of Communication Directors.
Говори английски и италиански, работни познания по руски.