Търсене
Close this search box.

Социални медии и маркетинг на съдържанието

Социални медии и маркетинг на съдържанието

Социални медии и маркетинг на съдържанието

Социални медии и маркетинг на съдържанието


Направи дарение на училище!



***

11111.jpg

Лондонското училище по PR (LSPR) организира курс по социални медии и маркетинг на съдържанието  

Описание на курса

Този курс е предназначен да ви помогне да развиете стратегия за вашия бизнес в сферата на социалните медии и маркетинга на съдържанието. Ще проучим различните платформи на социални медии (Facebook, Twitter, LinkedIn, Pinterest, блогове и т.н.), за да разберете кой микс е най-добър за вашите нужди и да научите най-добрите практики. Ще се научите как да следите какво казват хората за вашия бизнес (вашата организация и марки) онлайн и какви са начините за борба с негативни коментари.

Ще проучим казуси от успешни маркетингови промоции онлайн в различните платформи и как да ги използвате в разработването на свои собствени маркетингови стратегии в социалните медии.

Ще ви покажем също така как да използвате богатството на онлайн данните, как да измерите точно резултатите от кампаниите си и да повлияете на бъдещите стратегии на компанията.


Разбери повече за БГ Наука:

***

Курсът се състои от 5 модула: 

Първи модул: Управление на репутацията онлайн: ВЪВЕДЕНИЕ

Втори, трети и четвърти модул: Представяне на реални казуси и успешни кампании на Мтел, BMW и UniCredit Bulbank. 

Пети модул: Разработване на стратегия

Започва на 10 май и приключва на 15 юни 2016 г.

Преподаватели:


Илияна Захариева

Директор „Корпоративни комуникации”, Мтел

Илияна Захариева е Директор „Корпоративни комуникации” в Мтел. Тя отговаря за всички комуникационни дейности на компанията, насочени към обществото и служителите. Дирекция „Корпоративни комуникации” обединява управлението на традиционни и дигитални медии, организацията на спонсорства и събития, програмите за корпоративна социална отговорност и вътрешните комуникации на Мтел.

Илияна Захариева има над 15 години опит в сферата на корпоративните комуникации, връзките с обществеността, маркетинга и рекламата.

Тя се присъединява към екипа на Мтел от Пощенска банка, където е ръководила корпоративните комуникации на компанията в последните шест години.

Преди да стане част от Пощенска банка през август 2007 година, госпожа Захариева е отговаряла за рекламата и връзките с обществеността последователно за Хеброс банк, HVB Bank Biochim и Уникредит Булбанк. Работата си в областта на корпоративните комуникации започва в KPMG през 1999 година. 

Тя има диплома от Chartered Institute of Marketing, London, London School of Public Relations, както и магистърска степен от Факултета за нови и класически филологии и Факултета по славянски филологии на Софийския университет в София. 


Виктория Блажева

Директор „Връзки с обществеността и комуникации“, УниКредит Булбанк

Виктория Блажева е първи вицепрезидент и директор „Връзки с обществеността и комуникации“ на УниКредит Булбанк от 2007 г., когато е избрана да ръководи корпоративните комуникации при обединението на Булбанк, HVB Bank Biochim и Хеброс банк. 

Управлява екипа на банката, който отговаря за вътрешните и външни комуникации, връзки с медиите, управление на бранда и устойчиво развитие, събития, онлайн комуникации, социална отговорност и др. Работила  е три години като журналист във в. „Капитал” и е писала за банки и финанси, фондови борси и технологии.

Завършила е професионалната програма по „Предприемачество и иновации“ на Stanford School of Engineering и Stanford Graduate School of Business на Stanford University. Има бакалавърска степен (с почести) от Business School на UK Open University. Преминала е обучението на дистанционния модул по Социално предприемачество на департамента за следдипломна квалификация на Oxford University, програмата на London School of PR и мн. др. 

В допълнение към професионалните си ангажименти е ръководител на работната група по комуникационна стратегия на Съвета на жените в бизнеса в България и е член на European Association of Communication Directors. 

Говори  английски и италиански, работни познания по руски.

 
 
 
Георги Грънчаров

Мениджър „Онлайн комуникации“, УниКредит Булбанк
 
Георги Грънчаров е в екипа „Връзки с обществеността и комуникации“ и отговаря за онлайн комуникациите в УниКредит Булбанк от 2012 г. Негов ангажимент е развитието на стратегията на банката за присъствие в социалните мрежи и дигиталните канали за комуникация. В края на 2012 г. създава първия корпоративен блог на банка от групата на УниКредит. 
 
Завършил е „Връзки с обществеността и комуникации“ в Софийския университет „Св. Климент Охридски“, има магистърска степен по „Политически мениджмънт“. 
 
Работил е в  ПР агенцията Publicis Consultants, има опит като репортер във в. „Дневник“, а преди да заеме сегашната си позиция, близо 3 години е част от екипа на Банка ДСК. 
Освен професионални интереси в областта на масмедиите и онлайн комуникациите, Георги Грънчаров е и активен блогър от 2006 г. През 2012 г. печели престижната награда „Рицар на книгата“ в категория „Онлайн медии“ на „Асоциация Българска книга“ за литературния блог „Библиотеката“. 
 
 
 
 
Росица Цанова 
Маркетинг специалист, BMW Group Bulgaria

Росица е маркетинг професионалист с над 13 години в сферата на интегрираните маркетингови комуникации, дигиталния маркетинг, събитийния мениджмънт и CRM.
 
Работата й в международната корпоративна среда (BMW Group), в търговски компании (Камор Ауто, сега Ауто Бавария) и в BTL и дигитални агенции й дава широки познания за ефективните канали и формати на комуникация към различни целеви аудитории.
 
Опитът й в дигиталната сфера е фокусиран в Content marketing и социални медии, с успешни проекти за клиенти от различни индустрии в САЩ, Франция, Канада и др.
Росица е блогър и организатор на TEDx събития. Събужда се с Twitter, зарежда се от пътувания и обича дългите шофирания.
 
 
 
 
Жюстин Томс 
 
Създател на ABC Design 
 
Жюстин Томс е водещ експерт в областта на онлайн комуникациите и Интернет маркетинга с опит над 18 години. Създател и ръководител на дигитална агенция Ей Би Си Дизайн енд Комюникейшън от 1998-ма насам, на Конкурса за най-добър сайт БГ Сайт от 1999-та, на множество проекти, свързани с развитие на онлайн средата.
Преподава в НБУ по тези дисциплини вече 10 години. Има над 12 специализирани книги по комуникации, предприемачество и бизнес развитие.
Граждански активист за промяна.
 
 
 
 
Гергана Василева
 
Директор на London School of PR – България 
 
Гергана Василева е корпоративен консултант, екперт по мениджмънт на репутацията и бизнес коуч по лидерство с доказан дългогодишен опит в успешни кампании за мултинационални компании. Тя има международна практика и работи за клиенти във Великобритания, Швейцария и България. Кариерата й включва консутантски проекти, разработване на комуникационни кампании и програми по лидерство за компании като P&G, Lufthansa, Western Union, Philips, BASF, Shell, OMV, ING, IBM, Diageo, Master Foods, Unicef, Abbott, Bulgarian Telecom, Autodesk, Coty и много други. 
 
През 2005 година тя открива българския клон на Лондонското училище по PR. Гергана е собственик и Управляващ директор на консултанската компания UPR Consultancy, създадена през 2004 година.  
 
Повече за курса в сайта на Лондонското училище по PR – http://lspr.bg/
ABC.jpg
BMW.jpg
Mtel.jpg
PR.jpg
UniKredit.jpg
UniKredit1.jpg
10 май – 15 юни 2016 г.
Teaser image

11111.jpg


Вземете (Доживотен) абонамент и Подарете един на училище по избор!



***

Включи се в списъка ни с имейли – получаваш броеве, статии, видеа и всичко, което правим за популяризирането на науката в България.  

Еднократен (Вечен) абонамент​​

Списание “Българска наука” излиза в PDF и ePub и може да се изтегли и чете от компютър, таблет и телефон. Достъпа до него става чрез абонамент, а възможността да се абонирате еднократно позволява да можете да достъпите всички бъдещи броеве без да се налага никога повече да плащате за списанието.