Търсене
Close this search box.

Осиновете БГ Наука за една година!

Осиновете БГ Наука за една година!

Осиновете БГ Наука за една година!

Осиновете БГ Наука за една година!


Направи дарение на училище!



***

Петър Теодосиев

Вчера сайтът https://blog.hubspot.com пусна блог пост (прочетете го тук) за това как маркетинговите агенции да обслужват неправителствени организации и там дават съвет да се осинови организация за една година.

Какво значи да осиновите организация? Означава наистина да се грижите за нея като част от своя бизнес или да я приемате като платен клиент (без тя да плаща за нищо).

Защо е важно? В България (както и във всички държави) има множество неправителствени организации с различни идеални цели, които помагат по един или друг начин на обществото. Тъй като целта е идеална, почти винаги най-големият проблем са парите и затова организациите използват основно доброволци за извършване на своите дейности, а за да постигнат по-големи цели, кандидатстват по национални, европейски и интернационални програми, за да получат финансиране и да извършат по-мащабна работа и така постигат големи цели.


Разбери повече за БГ Наука:

***

В случая БГ Наука е в подобна ситуация. Ние получаваме от различни автори материали и статии за списанието. Понякога организираме по-големи групи доброволци, които ни помагат с преводи на новини, редакция на текстове, дизайн на списанието и т.н. Това е около 20% от самата работа и то не повече от няколко седмици в годината. Всичко друго извършваме като работа само двама човека.

От какво имаме нужда – най-много от работна сила. 🙂

Вижте моя пост: МЕДИЯ ЛИ Е БГ НАУКА?

Ние сме неправителствена организация, така сме създадени и така продължаваме да действаме.

Моделът ни не е бизнес ориентиран, тъй като няма нито едно електронно списание в България, което да печели от реклама. Практиката в онлайн медийния бизнес е изградена на посещения на сайтовете, а за да имаш реклама, се плаща на агенции, които ти следят трафика. Без тези агенции няма как да имаш каквато и да е реклама. Ние нямаме пари дори на тях да плащаме за сайта NAUKA.BG, който има около 50 000 уникални посещения на месец (все пак сме сайт за наука, а не за готварски рецепти).

Другият елемент е, че списанието, въпреки че има над милион и триста хиляди сваляния за година, явно не е толкова привлекателно (защото е безплатно), колкото тези списания, които се продават по будките и имат средно 100 000 – 150 000 тираж на година (при нас това е средно за всеки брой).

Затова предлагаме да ни осинови някоя голяма маркетинг агенция или дори бизнес, който може да се грижи за най-голямата научна медия в България. 🙂

Какво ще получи осиновителят?

На първо място удовлетворение от това, че допринася за промяна в България и за един от най-важните активи на всяка държава – образованието и науката.

Второ, трето и т.н. – лого на корицата като Спонсор/Осиновител, която ще се види за една година от над милион и половина българи в България и чужбина.

Пространство в самото списание за собствени цели. Логото му в сайта Nauka.bg, което ще се вижда на всяка страница, както и споменаването му във всеки блог пост, който пиша, а аз пиша по няколко на седмица.

Споменаването му заедно с негово лого на всяка имейл кампания, която изпращаме (две на седмица) към абонираните ни потребители. До момента са близо 9000, като броят им се увеличава с по 1000 на месец.

Още допълнителни неща, които ще коментираме ако се стигне до там.
Какво ще получим ние? Ще излетим като Фалкон 9. 🙂 Най-важното за нас е да можем да си осъществяваме своите цели и малки проекти, свързани с популяризиране на науката.


Вземете (Доживотен) абонамент и Подарете един на училище по избор!



***

Включи се в списъка ни с имейли – получаваш броеве, статии, видеа и всичко, което правим за популяризирането на науката в България.  

Еднократен (Вечен) абонамент​​

Списание “Българска наука” излиза в PDF и ePub и може да се изтегли и чете от компютър, таблет и телефон. Достъпа до него става чрез абонамент, а възможността да се абонирате еднократно позволява да можете да достъпите всички бъдещи броеве без да се налага никога повече да плащате за списанието.