Официално откриване на Учебно-експерименталната база – Драгалевци на Софийския университет „Св. Климент Охридски“

d5a3e91d-9dc8-4994-b120-d1e4e764eb49.png
На 21 април 2016 г. от 10.00 часа на ул. „Филип Кутев“ 2 ще бъде официално открита обновената Учебно-експериментална база – Драгалевци. Организатори на събитието „Учебно-експериментална база – Драгалевци: минало – настояще – бъдеще“ са Биологическият факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ и Университетските ботанически градини.

Събитието се организира и във връзка със световния ден на Земята, който се отбелязва всяка година на 22 април.

Програмата на събитието включва обиколка на обекта и разглеждане на новоизградения дендрариум, изграден с подкрепата на Предприятието за управление на дейностите по опазване на околната среда. Посетителите ще имат възможност да видят експерименталния участък на катедра „Зоология и антропология“, овощната градина, експерименталния участък за отглеждане на декоративна растителност, реновираната стопанска част и сградния фонд, а също така манежа за учебна езда и водната площ на базата.

В 11.00 часа ще започне демонстрация на конна езда, а в 11.30 демонстрация на Студентския клуб за образование и развитие с екологичен център „СКОРЕЦ“, които ще покажат засаждане на кратунки (Lagenaria siceraria) и изработване на къщички за птици от тях.

Събитието ще завърши с дискусионна среща, посветена на предизвикателствата на бъдещето, която ще започне в 12.00 часа.