Търсене
Close this search box.

Много от феновете се отписват от „приятелството” си с марките с най-агресивна реклама в сайтовете – социални мрежи в интернет

Много от феновете се отписват от „приятелството” си с марките с най-агресивна реклама в сайтовете – социални мрежи в интернет

Много от феновете се отписват от „приятелството” си с марките с най-агресивна реклама в сайтовете – социални мрежи в интернет

Много от феновете се отписват от „приятелството” си с марките с най-агресивна реклама в сайтовете – социални мрежи в интернет


Направи дарение на училище!



***

Много от феновете се отписват от „приятелството” си с марките с най-агресивна реклама в сайтовете – социални мрежи в интернет

86% от потребителите на социални медии са последвали рекламата на някаква марка в Интернет, превръщайки се във фенове на профила им във Фейсбук или в Туитър, според едно проучване, проведено в САЩ сред 1050 потребители на социални мрежи. През 2008 г. 59% от анкетираните са ставали фенове на рекламираните марки в социалните сайтове.

Марките могат да се възползват от възможността, за комуникация с потребителите, която социалните сайтове им дават. 62% от потребителите на социални медии твърдят, че са по-склонни да последват призива на рекламно съобщение на марка, чиито фенове са станали. 61% от феновете чувстват по-силна връзка с марката след взаимодействие с нея в социалните медии. 59% от феновете казват, че са по-склонни да купуват продуктите на марките, с които са „приятели” в социалните мрежи. Ако 77% от феновете искат да взаимодействат с марката, за да получат като бонус намаление на цената за някаква нейна стока или безплатни продукти, 46% очакват също така представителите на марката в социалната мрежа да решават техните проблеми и да отговарят на техните въпроси.

Ако връзката с дадена марка в интернет не задоволява в достатъчна степен потребителите на социалните мрежи, те бързо прекратяват „приятелството” си с нея. Да видим – защо…
Петте основни причини за премахване на абонамента към профилите на марките са:
– нежелани действия от страна на компаниите – 58%,
– прекомерен обем на комуникациите с потребителите – 58%,
– съдържание, което не е адаптирано към интересите на феновете – 53%,
– липса на комуникации или твърде слабо общуване с потребителите – 36%,
– цензуриране на мненията на потребителите, оставени в профила на компанията – 28%.

Компаниите, които рекламират себе си в социалните медии, биха могли само да спечелят, ако съумеят да създадат балансирана комуникации с феновете си, ако опознаят по-добре техните интереси, ако предлагат по-привлекателни оферти и ако спрат да цензурират мненията им в профилите си.


Разбери повече за БГ Наука:

***

Превел: Неделин Бояджиев
http://reyt.net/reseaux-sociaux


Вземете (Доживотен) абонамент и Подарете един на училище по избор!



***

Включи се в списъка ни с имейли – получаваш броеве, статии, видеа и всичко, което правим за популяризирането на науката в България.  

Еднократен (Вечен) абонамент​​

Списание “Българска наука” излиза в PDF и ePub и може да се изтегли и чете от компютър, таблет и телефон. Достъпа до него става чрез абонамент, а възможността да се абонирате еднократно позволява да можете да достъпите всички бъдещи броеве без да се налага никога повече да плащате за списанието.