Милен Сотиров – „Студентски практики – фаза 2“ финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Милен Сотиров работи като трейнинг мениджър във фирма “411 Маркетинг”. Там той отговаря за подготовката на кадри в сферата на дигиталния маркетинг, оптимизацията на търсещи машини (SEO) и уеб разработката. Kато преди това е завършил магистратура и бакалавър по “Информационни технологии”, а освен това е и ментор в проект „Студентски практики – фаза 2“ финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“.

Свободното си време обича да прекарва със семейството си, както и да повишава знанията си, тъй като неговата сфера се развива с високи темпове и е необходимо да не спираш да учиш и винаги да си в крак с най-новите тенденции, за да отговаряш на динамиката в развитието на технологиите.

 

Роля в проекта

Неговата роля в проекта е ментор. Той се грижи за обучението на колегите-стажанти по проект „Студентски практики – фаза 2“ финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“. Въвежда ги в работата в реална бизнес среда и ги запознава с бъдещите им възможности, ако решат да продължат кариерното си развитие в сферата на дигиталния маркетинг. Освен това води обучителния процес по съответната им специалност – дигитален маркетинг, SEO, уеб сайтове, уеб дизайн и други.


РЕКЛАМА:

***

“От 2017 г до днес, подготвихме за работа в областта на дигиталния маркетинг над 150 стажанта. 50 от тях започнаха работа при нас на постоянен трудов договор, заемайки позиции за техническа поддръжка, уеб-дизайн, оптимизация на търсещи машини /SEO/ и др.”

“Осигурили сме 240 часа обучение и практика. Студентите получават подготовка в реална бизнес среда. Обучението е съобразено и адаптирано към последните тенденции и новости в областта на дигиталния маркетинг”

 

Интересен факт

Малко известен факт е, че 60% от населението на света е в интернет.

 

Настояща работа

През 2009 година 411 Маркетинг отваря първия си офис във Варна, където първоначално са наети четири души. 12 години по-късно компанията разполага с два офиса в България, които осигуряват заетост на над 250 млади специалисти, избрали професионална реализация в дигиталния маркетинг, уеб-разработката и оптимизация на търсещи машини.

“Обучението и подготовката на млади IT специалисти е неизменна част от политиката на компанията. Вярваме, че само с добро образование и практическа подготовка, младите хора имат по-добри шансове за реализация на пазара на труда и кариерно развитие”, каза г-жа Ваня Кирилова, Site Director на 411 Маркетинг.

411 Locals е американска агенция за SEO и интернет реклама с над 40 000 клиенти и 14-годишен опит. Има офиси в България, Филипините, Мексико, Индия и САЩ. 411 Locals е официален партньор на Google. Компанията е класирана сред топ 10 на американските агенции, работещи в областта на SEO и интернет рекламата.

 

Всички визитки вижте тук: https://nauka.bg/category/centrove/

[ЧАСТ 2] Лицата на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“

 

Изтегли броя в PDF от тук: https://nauka.bg/licata-opnoir-sept/