
Милен Сотиров работи като трейнинг мениджър във фирма “411 Маркетинг”. Там той отговаря за подготовката на кадри в сферата на дигиталния маркетинг, оптимизацията на търсещи машини (SEO) и уеб разработката. Kато преди това е завършил магистратура и бакалавър по “Информационни технологии”, а освен това е и ментор в проект „Студентски практики – фаза 2“ финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“.
Свободното си време обича да прекарва със семейството си, както и да повишава знанията си, тъй като неговата сфера се развива с високи темпове и е необходимо да не спираш да учиш и винаги да си в крак с най-новите тенденции, за да отговаряш на динамиката в развитието на технологиите.
Роля в проекта
Неговата роля в проекта е ментор. Той се грижи за обучението на колегите-стажанти по проект „Студентски практики – фаза 2“ финансиран по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“. Въвежда ги в работата в реална бизнес среда и ги запознава с бъдещите им възможности, ако решат да продължат кариерното си развитие в сферата на дигиталния маркетинг. Освен това води обучителния процес по съответната им специалност – дигитален маркетинг, SEO, уеб сайтове, уеб дизайн и други.
“От 2017 г до днес, подготвихме за работа в областта на дигиталния маркетинг над 150 стажанта. 50 от тях започнаха работа при нас на постоянен трудов договор, заемайки позиции за техническа поддръжка, уеб-дизайн, оптимизация на търсещи машини /SEO/ и др.”
“Осигурили сме 240 часа обучение и практика. Студентите получават подготовка в реална бизнес среда. Обучението е съобразено и адаптирано към последните тенденции и новости в областта на дигиталния маркетинг”
Интересен факт
Малко известен факт е, че 60% от населението на света е в интернет.
Настояща работа
През 2009 година 411 Маркетинг отваря първия си офис във Варна, където първоначално са наети четири души. 12 години по-късно компанията разполага с два офиса в България, които осигуряват заетост на над 250 млади специалисти, избрали професионална реализация в дигиталния маркетинг, уеб-разработката и оптимизация на търсещи машини.
“Обучението и подготовката на млади IT специалисти е неизменна част от политиката на компанията. Вярваме, че само с добро образование и практическа подготовка, младите хора имат по-добри шансове за реализация на пазара на труда и кариерно развитие”, каза г-жа Ваня Кирилова, Site Director на 411 Маркетинг.
411 Locals е американска агенция за SEO и интернет реклама с над 40 000 клиенти и 14-годишен опит. Има офиси в България, Филипините, Мексико, Индия и САЩ. 411 Locals е официален партньор на Google. Компанията е класирана сред топ 10 на американските агенции, работещи в областта на SEO и интернет рекламата.
Всички визитки вижте тук: https://nauka.bg/category/centrove/
[ЧАСТ 2] Лицата на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“
