Блог на Петър Теодосиев Наука 

Курс на БГ Наука за УЧИТЕЛИ

Поради хилядите запитвания от страна на учители как БГ Наука може да помогне за подобряването на образователния процес в българското училище, решихме да създадем курс, посветен на този проблем.

С него искаме да намалим дистанцията между науката в лицето на нашето списание и учениците. Ще ви покажем как можете да използвате БГ Наука в различни учебни часове, независимо от предмета, който преподавате и без да се ограничаваме с конкретна възраст и клас.

Курсът е подходящ за всеки учител, отговорен за образованието от 5-ти до 12-ти клас, като голяма част от съдържанието в него е приложимо и за висши учебни заведения.

(Курсът е автоматичен и независимо кога се запишете, ще преминете през всяка една част от него. Ще получавате на всеки три дни нова информация по имейла и задачи, които да изпълните.)

ВАЖНО: След попълване на полетата трябва да получите имейл с първи модул. Ако обаче не сте го получили, проверете в папка СПАМ или сред рекламните съобщения, ако използвате GMAIL.

Ще получите общо 11 имейла с полезна информация!

Курсът е изготвен от екипа на Българска Наука:

Петър Теодосиев (главен редактор на списание Българска Наука) и Росица Ташкова (редактор на nauka.bg и medicina.nauka.bg).

 

Ето какво сме ви подготвили:

  • Използвайте платформата на БГ Наука за учени: nauka.nauka.bg
  • GOOGLE (Gmail, Drive, Docs и др.).

 

  • Четене на статии и новини от БГ Наука (примери и задачи)
  • Инстаграм за училище
  • Фейсбук групи и страници
  • Как да използвате Гугъл за успешни ученически задания (Forms, Docs, Drive…)
  • YouTube

 

  • Идея: учениците да изпратят превод или авторски материали (текст, видео, снимки) на БГ Наука
  • Оценка от читателската аудитория: след публикуване на връзка към материала, той да бъде оценен от нашите читатели
  • Текстове в Google Docs
  • Презентация в Google Slides и други инструменти на Google
  • YouTube

 

  • Голям списък с видео сайтове и канали с образователно съдържание

Коментари

коментара

Related posts

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close