Конкурс „FRESH Touch – Щрих ФРЕШ”

Конкурсът е част от проекта FRESH и Нощ на Учените 2016, като събитието ще се проведе на 30.09. вечерта! Целта е децата и младите хора със слухови увреждания да покажат как те се виждат в научната област, като по този начин ще направят публиката съпричастна и по-отворена към техните стремежи и способности.

 

Краен срок за изпращане на творбите: 25-ти септември 2016 г.

Своите работи изпращайте в един от следните формати:

· Оригинални творби (на хартиен носител) – на адрес София, 1000, ул. Сердика 20, за списание Българска Наука, тел. 0879460674;

· Снимка на творбата с високо качество – на имейла ни: admin@nauka.bg

 

Регламент на конкурсa  „FRESH Touch – Щрих ФРЕШ

Участниците могат да бъдат от всички възрастови групи и да упражняват всякакви професии. Малолетни и непълнолетни следва да представят материалите си при условията на Закона за лицата и семейството и Семейния кодекс, т.е. със съгласието на родител.

Покажете как виждате себе си в света на науката чрез рисунка!

С изпращането на творбата всеки участник трябва посочи: две имена, възраст, град, телефон/имейл. 

 

Оценяване на участниците в конкурса и обявяване на наградата:

Крайният срок за изпращане на творбите е 25 септември 2016 г.

Оценяването ще се извърши от специално жури.

Всички творби, които отговарят на условията, ще бъдат качени в сайта на проекта FRESH – http://science.icnhost.net/migrate/night

Най-добрите ще бъдат изложени на 30-ти в Музейко, като там ще бъде и самото награждаване.

 

Участникът в конкурса се съгласява със следните условия:

  • Участникът се съгласява творбата да се използва за реклама на проекта FRESH.
  • Участникът се съгласява да бъде обявено името или избран от него псевдоним при класирането.
  • Участникът се съгласява творбата му да се разпространява сред неограничен кръг от хора.
  • Авторското право върху творбата принадлежи на проекта FRESH. Участникът и автор на творбата си запазва всички неотчуждими авторски права.

 

 

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close