София Тех Парк

1. София Тех Парк

София Тех Парк
бул. Цариградско шосе 111Ж

17:00-22:00 Лаборатория FRESH: нощ на отворените врати в лаборатория

Заповядайте в София Тех Парк на Европейската нощ на учените. Първият в България научно-технологичен парк ще се включи в инициативата за поредна година с демонстрации на роботи и дронове, системи за 3D визуализации и виртуална реалност, модерно лабораторно оборудване, експерименти, научни опити в различни области, както и  иновативни стоки и услуги.

Център на програмата в София Тех Парк ще са екипи от 11–те лаборатории,  като учените ще представят своята работа на своеобразно изложение в Лабораторния комплекс на парка. На организирани образователни беседи изследователите ще обяснят по интересен и забавен начин любопитни факти и нови постижения в областта на науката. Посетителите ще могат да се запознаят с новия проект на Българския студентски отбор по синтетична биология, който спечели през 2016 г. бронзов медал на световното състезание IGEM в Бостън, САЩ. Стартиращи компании, които работят и развиват свои идеи в Инкубатора на научно-технологичния парк, ще демонстрират свои иновативни стоки и услуги.

Европейски кът