Ден на очарованието на растенията в Софийския университет „Св. Климент Охридски“

unnamed.gif

http://science.icnhost.net/migrate/sites/default/files/field/image/unnamed_2.gifНа 18 май 2015 г. в Биологическия факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски”, на адрес бул. „Драган Цанков” 8, ще се проведе Третият международен Ден на очарованието на растенията. Събитието ще бъде открито в 10.30 часа във фоайето пред Аулата на Биологическия факултет.

Събитието се провежда под егидата на Европейската организация за растителна наука (EPSO). Организатори са Биологическият факултет на СУ и Агробиоинститутът.

Целта на събитието е да се привлекат хора, очаровани от растенията и ентусиазирани от важността на растителната наука за селското стопанство, за устойчивото производство на храни, за градинарството, горското стопанство и за нехранителни продукти, като хартията, дървесината, химикалите, енергетиката и фармацията. Ролята на растенията в опазването на околната среда ще бъде ключово послание.

За повече информация може да се свържете с координатора на събитието Анелия Янчева aneliaiancheva@abi.bg , или с Мирослава Жипонова miroslava_zhiponova@abv.bg