Безплатни ресурси за ученици, студенти и учители от института за български език към БАН – влог/подкаст

Всичко може да бъде намерено тук – https://ibl.bas.bg/

доц. д-р Илияна Гаравалова, Институт за български език

Изтегли сп. Българска наука: https://nauka.bg/abonament/

Интервю

Призвание или наследство – Интервю с гл. ас. д-р Хабибе Нури

https://image.nauka.bg/podcast/podcast-lit-ban.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Бихте ли се представили на нашите читатели? Завършила

Качество на въздуха в затворени помещения

https://image.nauka.bg/podcast/podcast-lit-ban.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More Общ преглед Терминът „качество на въздуха в затворени помещения

Колониите от мравки се държат като невронни мрежи, когато вземат решения

https://image.nauka.bg/podcast/podcast-lit-ban.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Температурите се повишават и една мравешка колония скоро ще трябва да вземе колективно

Изображението на черната дупка потвърждава представянето на невъобразимото

https://image.nauka.bg/podcast/podcast-lit-ban.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreДълго мечтаните все още невиждани, невидими звезди заинтригуваха учените и обществеността. Черните дупки улавят всичко,

Големите изобретения и рождени дни в науката през август

https://image.nauka.bg/podcast/podcast-lit-ban.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Въпреки че в нашата страна не празнуваме никакви официални празници през август, през

Човешките яйцеклетки имат „режим на готовност“, който им позволява да оцелеят десетилетия

https://image.nauka.bg/podcast/podcast-lit-ban.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreЧовешките овоцити могат да останат жизнеспособни до 50 години – новооткритият метаболитен път е ключът

Четири планети с размерите на Земята са открити в орбита около най-близката звезда, подобна на Слънцето

https://image.nauka.bg/podcast/podcast-lit-ban.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Ново проучване на международен екип от астрономи разкрива, че четири  планети с размерите

РИСКОВИ АБОРТИ: YouTube премахва видеоклипове с дезинформация

https://image.nauka.bg/podcast/podcast-lit-ban.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreYouTube oбяви, че ще премахва съдържание, промотиращо рискови аборти.   Видеоклипове, включващи неверни твърдения за