Търсене
Close this search box.

[АУДИО] Изображенията на животни като маркетингова стратегия – съвместими ли са с обществените представи за рисковете за тяхното оцеляване?

[АУДИО] Изображенията на животни като маркетингова стратегия – съвместими ли са с обществените представи за рисковете за тяхното оцеляване?

[АУДИО] Изображенията на животни като маркетингова стратегия – съвместими ли са с обществените представи за рисковете за тяхното оцеляване?

[АУДИО] Изображенията на животни като маркетингова стратегия – съвместими ли са с обществените представи за рисковете за тяхното оцеляване?


Направи дарение на училище!



***

Текста чете: Ралица Младенова

Много от най-харизматичните животински видове в света – тези, които привличат най-големия интерес от страна на обществеността – са изложени на висок риск от изчезване, докато много хора вярват, че популярността им гарантира тяхното оцеляване.

 

https://nauka.bg/izobrajeniyata-na-jivotni-kato-marketingova-strategiya-savmestimi-li-sa-s-obshtestvenite-predstavi-za-riskovete-za-tyahnoto-ocelyavane/

 


Разбери повече за БГ Наука:

***

 


Вземете (Доживотен) абонамент и Подарете един на училище по избор!



***

Включи се в списъка ни с имейли – получаваш броеве, статии, видеа и всичко, което правим за популяризирането на науката в България.  

Еднократен (Вечен) абонамент​​

Списание “Българска наука” излиза в PDF и ePub и може да се изтегли и чете от компютър, таблет и телефон. Достъпа до него става чрез абонамент, а възможността да се абонирате еднократно позволява да можете да достъпите всички бъдещи броеве без да се налага никога повече да плащате за списанието.