Взривът! Пълна история на вселената

Aвтори:Крис Линтът
Брайън Мей
сър Патрик Мур

Attached Image: Blow.jpg

ВЗРИВЪТ! Пространство, време, материя…   Вселената се е родила преди 13,7 милиарда години. Безкрайно малка   отначало, тя се е разширявала по-бързо, отколкото можем да си   представим. Брайън Мей, Патрик Мур и Крие Линтът обясняват как е станало   всичко това от момента, в който възникват времето и пространството, до   образуването на първите звезди, галактиките и планетите и до еволюцията   на човешки същества, способни да вникнат в нашия собствен произход и в   крайната ни участ. После, още нататък в безкрайното бъдеще, много след   като Земята е била погълната от червения гигант – Слънцето. Историята е   разказана на ясен и достъпен език, в точната последователност на   събитията, без никаква математика.

ВЗРИВЪТ! е една удивителна история. Фантастика ли е това? Авторите се   надяват, че не е, тъй като в основата й са трудовете на велики учени,   като Алберт Айнщайн, Стивън Хокинг и стотици други блестящи умове.   Наслаждавайте се и оставете въображението си да се развихря.

Купи: http://ciela.bg/?p=b…ok_view&aid=129