[ВИДЕО] Защо е важно да се рециклира техниката, която ползваме?

Видео версия на нашия подкаст

Интересно ти е да изглеждаш нашата видео версия на Наука.БГ подкаст? Можеш да го направиш чрез видео плейъра по-долу.

Вижте как вие може да се включите тук – https://ecologica.bg/

Космически науки

Изображението на черната дупка потвърждава представянето на невъобразимото

https://image.nauka.bg/podcast/Ekologica-podcast.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreДълго мечтаните все още невиждани, невидими звезди заинтригуваха учените и

Световна история

Големите изобретения и рождени дни в науката през август

https://image.nauka.bg/podcast/Ekologica-podcast.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Въпреки че в нашата страна не празнуваме никакви

Човешките яйцеклетки имат „режим на готовност“, който им позволява да оцелеят десетилетия

https://image.nauka.bg/podcast/Ekologica-podcast.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreЧовешките овоцити могат да останат жизнеспособни до 50 години – новооткритият метаболитен път е ключът

Четири планети с размерите на Земята са открити в орбита около най-близката звезда, подобна на Слънцето

https://image.nauka.bg/podcast/Ekologica-podcast.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Ново проучване на международен екип от астрономи разкрива, че четири  планети с размерите

РИСКОВИ АБОРТИ: YouTube премахва видеоклипове с дезинформация

https://image.nauka.bg/podcast/Ekologica-podcast.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreYouTube oбяви, че ще премахва съдържание, промотиращо рискови аборти.   Видеоклипове, включващи неверни твърдения за

Новите лица на българската наука – Интервю с д-р Явор Ченков

https://image.nauka.bg/podcast/Ekologica-podcast.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Автор: Калина Калчева   Бихте ли се представили на нашите читатели?  РЕКЛАМА: ***

Успешна трансплантация на сърца от прасета на хора с мозъчна смърт

https://image.nauka.bg/podcast/Ekologica-podcast.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreЕдна процедура, която е една голяма крачка за бъдещите клинични изпитвания.   Две сърца от

Нова система възстановява клетъчния живот у прасета час след смъртта им

https://image.nauka.bg/podcast/Ekologica-podcast.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreТази техника би могла един ден да подпомогне съхранението на органи, подготвени за трансплантация.