[ВИДЕО] Разговор за филма „В малкия голям свят на прилепите“

Видео версия на нашия подкаст

Интересно ти е да изглеждаш нашата видео версия на Наука.БГ подкаст? Можеш да го направиш чрез видео плейъра по-долу.

Разговаряме с Гергана Димитрова за „В малкия голям свят на прилепите“

Гергана Димитрова, режисьор и сценарист. “36 маймуни” – https://www.facebook.com/36monkeys

На 30 януари от 17.00 ч. онлайн във фейсбук каналите на Културния център на Софийски университет и ОСАИК „36 маймуни“, както и на 36 monkeys в youtube, ще се състои премиера и дискусия върху документалния филм „В малкия голям свят на прилепите“. Събитието под надслов “Прилепите: ужас и разум” е посветено на нуждата от по-широк дебат за ролята на съвременната наука и изкуствата в постигането на истината и борбата срещу популярните митове.

С най-новия си видео-проект артистите от екипа на „36 маймуни“ представят смелите хипотези на прилеполога Антония Хубанчева, които докторантката на БАН, влюбена в летящите бозайници, в момента доказва с експериментите си. От филма научаваме още как се допълват професионалните занимания на учените и артистите, как различните науки си помагат и какво мислят учените за връзката между пандемията и прилепите.

ПОВЕЧЕ ТУК:

Световна история

Пировата победа на Наполеон при Бородино

Направи дарение на училище! *** На 3 септември 1812 година, отстъпващата от Смоленск руска армия се установява на лагер край село Бородино. Кутузов избира полята