Търсене
Close this search box.

Потребителите се чувстват по-лоялни към марката, чиито фенове са станали в сайтовете – социални мрежи в интернет

Потребителите се чувстват по-лоялни към марката, чиито фенове са станали в сайтовете – социални мрежи в интернет

Потребителите се чувстват по-лоялни към марката, чиито фенове са станали в сайтовете – социални мрежи в интернет

Потребителите се чувстват по-лоялни към марката, чиито фенове са станали в сайтовете – социални мрежи в интернет


Направи дарение на училище!



***

85% от интернет потребителите са посетили официалния сайт на марката през 2008 г., след като са видели нейна реклама в интернет, спрямо 75% през 2010 г. Този спад на интереса им съвпада с появата на сайтовете – социални мрежи, което предполага наличието на някаква причинно-следствена връзка.

Въпреки че броят на хората, посещаващи сайтовете, които се рекламират в интернет бележи постепенно намаляване, броят на хората, които стават фенове на една марка в социалните мрежи набъбва. Броят на потребителите на социалните мрежи се абонират за профила на различни марки само за една година почти се е утроил от 11% през 2009 г. до 31% през 2010 г. Изглежда, че потребителите посещават сайта малко официални марки за сметка на сайтове на социални мрежи като Facebook страници. Проучването изследва поведението на 37 600 интернет потребители в 54 страни по света, с методология, идентична с тази на изследвания, за да може да бъдат сравнени данните.

Все повече потребители от различни държави се присъединяват към общностите на компаниите в социалните мрежи. Да видим – защо…
80% искат да научат повече подробности за компанията. 76% искат да научат нещо повече за продуктите, услугите и промоциите, които дадена компания предлага.70% очакват да получат достъп до безплатно съдържание, безплатна стока или безплатна услуга.

Това проучване потвърждава, че взаимодействието между потребителите и компаниите в социалните мрежи компания може да има за тях голяма пазарна стойност. Сред феновете на марките в социалните мрежи, 72% казват, че имат по-положителен отношение към компаниите, към които са се присъединили. 71% свидетелстват, са станали по-склонни да купуват продукти и услуги от тях. 66% казват, че се чувстват по-лоялни към марките, чиито фенове са, а 63% казват, че канят своите приятели в общностите на предпочитаните от тях компании.

Превел: Неделин Бояджиев
http://reyt.net/reseaux-sociaux/


Разбери повече за БГ Наука:

***


Вземете (Доживотен) абонамент и Подарете един на училище по избор!



***

Включи се в списъка ни с имейли – получаваш броеве, статии, видеа и всичко, което правим за популяризирането на науката в България.  

Еднократен (Вечен) абонамент​​

Списание “Българска наука” излиза в PDF и ePub и може да се изтегли и чете от компютър, таблет и телефон. Достъпа до него става чрез абонамент, а възможността да се абонирате еднократно позволява да можете да достъпите всички бъдещи броеве без да се налага никога повече да плащате за списанието.