Направи дарение на училище!
Когато някоя компания (марка) използва Facebook, за да комуникира с потребителите на този сайт, тя рано или късно забелязва, че ключът към успеха е да съумее да постигне взаимодействие с феновете си. Всеки път, когато някой фен публикува коментар на профила на някоя компания, то веднага на неговия профил излиза съобщение за неговата активност, в случая – къде е писал коментара си. Това съобщение може да донесе нови фенове на компанията, на чийто профил този потребител е коментирал нещо. Няма значение какво е казал, дори може да е оставил само емотикон – усмивка, цвете или друго. Това работи в полза на разпространението на името на компанията сред потребителите на социалната мрежа.
Проучване, проведено през 1500 от страниците на фирми, имащи свой профил във Facebook, и съдържащо повече от 7 560 000 новини и коментари позволява да се определи в кои дни от седмицата, фенове и фирми комуникират най-много. Най-обемна е комуникацията с коментари в сряда, вторник и четвъртък, а най-малко – в неделя. В понеделник най-много се пускат постинги, а в сряда – коментари. Видно е, че комуникацията с фирмите се осъществява предимно в средата на работната седмица, а през уикендите тя е твърде ограничена.
Разбира се, разглеждането на профилите на фирмите се случва всекидневно, но с наближаването на уикенда намалява и активността на пишещите фенове.
Превел: Неделин Бояджиев
http://reyt.net/reseaux-sociaux/