Корпоративната култура като конкурентно предимство

Corporate Culture.jpg
 
http://science.icnhost.net/migrate/sites/default/files/field/image/Corporate%20Culture.jpgКнигата акцентира на една различна гледна точка към управлението на организацията: с помощта на „невидимите ценности“ – корпоративната култура, организационната идентичност, корпоративния имидж и репутацията на компанията, което да доведе до подобряване на конкурентното ú представяне в съвременната динамична бизнес среда. Изследователското внимание е фокусирано върху корпоративната култура, защото тя придава уникалност на компанията, отличавайки я от конкурентите ù. Систематизирани са основните аспекти на корпоративната култура, които допринасят за повишаването на конкурентните предимства на компаниите. Анализирани са емпирични изследвания за по¬зитивната релация между корпоративната култура и конкурентоспособността в средата, в която различните компании реализират своята бизнес дейност. Инструментализирани са теории и подходи с цел практическото им приложение в реална бизнес среда за повиша¬ване и устойчивост на конкурентните предимства на компаниите. Теорията, представена в книгата, е подкрепена с анкетно проучване на автора сред топмениджърите на 1000 български фирми, за да се разкрие дали българските бизнесмени разбират и осъзнават значението на корпоративната култура като фактор за повишаване на конкурентоспособността. Разработени са и изследвания на случаи (case studies), кои¬то разкриват значението на корпоративната култура за цялостното успешно развитие на компанията.
 
Купи: http://www.baspress.com/book.php?l=b&id=1002

Европейска нощ на учените 2022 г.: