Комети те са донесли частите изграждащи живота

120327215607-large.jpg

http://science.icnhost.net/migrate/sites/default/files/field/image/120327215607-large.jpgНови изследване представено в Сан Диего на 27-ми март на 243-тата Национална среща и изложение на Американското съюз на химиците (National Meeting & Exposition of the American Chemical Society (ACS)), подкрепя идеята, че кометите бомбардирали Земята преди милиарди години са донесли ключови съставки за зараждането на живота на нашата планета.
Дженифър Г. Бланк, дфн (Jennifer G. Blank, Ph.D.) ръководила изследването, описва експериментите, които със мощни  лабораторни „оръдия“ и компютърни модели са пресъздали условията съществуващи в кометите когато са се сблъсквали със земната атмосфера, движещи се с почти 40 хиляди километра в час, и са се разбивали в повърхността. Изследването е част от по-обширен научен опит да се разбере как аминокиселините  и други съставни части на първите живи същества са се озовали на нашата планета, която преди милиарди години е била безплодна и пуста.  Аминокиселините изграждат белтъците, които са движещата сила на всички форми на живот, от микроорганизми до хора.