Хоризонт 2020

Видео версия на нашия подкаст

Интересно ти е да изглеждаш нашата видео версия на Наука.БГ подкаст? Можеш да го направиш чрез видео плейъра по-долу.

Хоризонт 2020 – Общо представяне

Хоризонт 2020 е най-голямата програма за изследвания и иновации на ЕС с възможности за финансиране от близо 80 милиарда евро за 7-годишен период (от 2014 г. до 2020 г.). Разберете повече за Хоризонт 2020 от 3-минутния анимационен клип, който ще ви даде обща представа за спецификите на програмата.

Повече информация: http://science.icnhost.net/migrate/forum/index.php?showtopic=16801

Image

Horizon 2020 - General overview - Full HD Picture_0.jpg

Космически науки

Четири планети с размерите на Земята са открити в орбита около най-близката звезда, подобна на Слънцето

Ново проучване на международен екип от астрономи разкрива, че четири  планети с размерите на Земята се движат в орбита около най-близката звезда, подобна на

Нова система възстановява клетъчния живот у прасета час след смъртта им

Тази техника би могла един ден да подпомогне съхранението на органи, подготвени за трансплантация.   Сложна система от изкуствена течност, помпи и сензори успява да вкарат кислород, хранителни вещества и

EURAXESS Smart Talks

Представяме на вниманието Ви първите епизоди от поредицата EURAXESS Smart Talks.   Епизод 1 „Discover Careers Beyond Academia” разглежда темата защо учените трябва да търсят възможности за кариерно развитие извън

Какво съдържа Слънчевата система

Какво е Слънчева система? Слънчевата система е група, която съдържа астрономически обекти и те са: Слънцето  и небесните тела, обикалящи около него – планети, планети джуджета, спътници, астероиди, комети,

Откъде електроните получават енергия, за да се въртят около атомното ядро?

Някога се смятало, че електроните обикалят около ядрото така, както планетите обикалят слънцето. Тази представа била променена от съвременната квантова механика.   Най-добрият начин да се изобрази атом е чрез