[ВИДЕО] Габриел Елмаджиян | Ако науката не се реализира в практиката то тя е загуба на време и ресурси

Космически науки

Четири планети с размерите на Земята са открити в орбита около най-близката звезда, подобна на Слънцето

https://image.nauka.bg/podcast/gabriel-ibir.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Ново проучване на международен екип от астрономи разкрива,

РИСКОВИ АБОРТИ: YouTube премахва видеоклипове с дезинформация

https://image.nauka.bg/podcast/gabriel-ibir.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreYouTube oбяви, че ще премахва съдържание, промотиращо рискови аборти.

Новите лица на българската наука – Интервю с д-р Явор Ченков

https://image.nauka.bg/podcast/gabriel-ibir.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Автор: Калина Калчева   Бихте ли се представили на нашите читатели?  РЕКЛАМА: ***

Успешна трансплантация на сърца от прасета на хора с мозъчна смърт

https://image.nauka.bg/podcast/gabriel-ibir.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreЕдна процедура, която е една голяма крачка за бъдещите клинични изпитвания.   Две сърца от

Нова система възстановява клетъчния живот у прасета час след смъртта им

https://image.nauka.bg/podcast/gabriel-ibir.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreТази техника би могла един ден да подпомогне съхранението на органи, подготвени за трансплантация.

EURAXESS Smart Talks

Представяме на вниманието Ви първите епизоди от поредицата EURAXESS Smart Talks.   Епизод 1 „Discover Careers Beyond Academia” разглежда темата защо учените трябва да търсят възможности за кариерно развитие извън

Какво съдържа Слънчевата система

https://image.nauka.bg/podcast/gabriel-ibir.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | More   Какво е Слънчева система? Слънчевата система е група, която съдържа астрономически обекти и

Откъде електроните получават енергия, за да се въртят около атомното ядро?

https://image.nauka.bg/podcast/gabriel-ibir.mp3Виж още: Play in new window | Download | EmbedСлушай ни: Spotify | RSS | MoreНякога се смятало, че електроните обикалят около ядрото така, както планетите обикалят слънцето. Тази представа