Двама астронавти излизат в открития космос утре!

Автор
Светослав Александров
28-oct-spacewalk-prep.jpg

Астронавтите на НАСА Кейл Линдгрен и Скот Кели се подготвят за два излаза в открития космос, които ще бъдат проведени на 28 октомври и 26-ти ноември, с цел поддръжка на „Международната космическа станция“.

Утрешният излаз се очаква да продължи приблизително шест часа и тридесет минути. Астронавтите ще инсталират термозащитно покритие на Алфа магнитния спектрометър, амбициозен уред, който изучава тъмната материя. Освен това те ще смажат роботизираната ръка „Канадарм 2“ и ще свържат кабели за нов отсек за скачване, който ще бъде доставен по-късно.

Същевременно целият екип продължава да се занимава с научна дейност на борда на „Международната космическа станция“. Тя се очаква да подобри живота на Земята, както и на астронавтите при по-нататъшни космически експедиции.

Това бе съобщено от НАСА.

Същевременно Русия оповестява, че новите космически кораби от серията „Прогрес-МС“ са вече в готовност да поемат поддръжката на станцията, но първото изстрелване ще бъде отложено с месец – не на 21-ви ноември, а на 21-ви декември.