Направи дарение на училище!
64% от ръководителите на 50 водещи компании в света нямат друг вид присъствие в интернет, освен, ако не са споменати в онлайн енциклопедията Wikipedia, според неотдавнашно проучване на Weber Shandwick. Дружества, базирани в EMEA (Европа, Близкия Изток и Африка) или в Америка все още отсъстват от Мрежата.
Ако настоящата икономическа криза насърчава бизнес лидерите да комуникират с глобалния пазар, огромното мнозинство от тях избират традиционните средства за комуникация. По този начин 93% от мениджърите на водещи световни фирми изразят себе си чрез медиите и икономическите списания и 40% дават презентации и водят лекции. Тези лидери обаче изглежда не са ентусиазирани да ползват Интернет. Едва 36% от ръководителите на 50- те водещи компании в света, съобщават бизнес новини в Уикипедия, в социални медии като YouTube, Facebook, Twitter и Linkedin или – в собствен блог. Ако 28% от главните изпълнителни директори говорят на сайта на компанията, по-малко от 10% използват Twitter, Facebook, Linkedin, или собствен блог.
Превел: Неделин Бояджиев