Автор:
Христо Каменов
Списание „Българска наука“
брой 94, януари 2017 г.
ISSN: 1314-1031
Abstract:
Рефлексията в обучението е движеща сила за развитието личността на ученика от начална училищна възраст като активен субект в процеса на обучението.Рефлексивните знания и умения създават условия за целенасочено осъществяване на обобщението и пренос на усвоени по- рано способи в нови и нестандартни ситуации на познавателна дейност. Рефлексията е характерна не само за теоретичното мислене, а може да бъде и метод за формиране на специални умения за учене и развитие на ученика. Тя има важна роля в познанието като из- точник на идеи, породени от рационалния опит.
Ключови думи:
рефлекцията в обучението, обучение, училище, развитие
Строго необходими Моля да имате предвид, че някои от „бисквитките“ са „строго необходими“. Това означава, че със зареждането на сайта ни във Вашия браузър Вие вече сте ги приели, защото те са нужни за функционалността на платформата ни и не могат да бъдат изключени в нашата система.
Имайте предвид, че деактивирането на „бисквитките“ във Вашия браузър може да ограничи функционалността на нашия сайт за Вас. С оглед пълната прозрачност Ви информираме и за опционалните „бисквитки“, които използваме, а именно: Бисквитки Google Analytics Facebook Pixel и др. допълнителни, които помагат на сайта