Автор:
д-р Недялко Хр. Колев
Списание „Българска наука“
брой 93, декември 2016 г.
ISSN: 1314-1031
Abstract:
В статията се разглеждат основни моменти, свързани с проучване на информация за стартиране на малък собствен бизнес. Посочват се видовете информация, източниците на информация, методите и средствата за пазарно проучване. Конкретизират се етапите при провеждане проучването на информацията. Извеждат се препоръки за успешно стартиране на бизнес идеи.
Ключови думи:
външна и вътрешна информация, млади предприемачи, малък бизнес, бизнес идея, бизнес план
Строго необходими Моля да имате предвид, че някои от „бисквитките“ са „строго необходими“. Това означава, че със зареждането на сайта ни във Вашия браузър Вие вече сте ги приели, защото те са нужни за функционалността на платформата ни и не могат да бъдат изключени в нашата система.
Имайте предвид, че деактивирането на „бисквитките“ във Вашия браузър може да ограничи функционалността на нашия сайт за Вас. С оглед пълната прозрачност Ви информираме и за опционалните „бисквитки“, които използваме, а именно: Бисквитки Google Analytics Facebook Pixel и др. допълнителни, които помагат на сайта