Родопска теснолинейката (по маршрута Септември-Велинград)

Събитието ще се проведе по изключение на 28 септември 2019!

Заповядайте на борда на легендарния влак „Родопи“ на 28 септември, за да научите нещо ново или да си припомните забравено старо!

8:45-10:17

Магия REFRESH:

Учени на борда
Какъв е произходът на птиците? Крие ли миналото им страшна тайна? Как науката за динозаврите преминава през своеобразна революция? Кои са малките организми, които предизвикват ферментация? Каква е науката зад правенето на киселото зеле? Електрическо ли е бъдещето на транспорта? Какво е археозоология и какви истории може да разкаже?

Като част от инициативата „Европейска нощ на учените“, на 28 септември, събота, по маршрута Септември-Велинград в 8:45 часа, четирима млади учени се качват на Родопската теснолинейка, за да ви убедят как на пръв поглед сложни въпроси могат да бъдат обяснени по достъпен и увлекателен начин.

Владимир Николов е палеонтолог и докторант в Националния природонаучен музей към БАН, инж. Ивайла Сопотенска е технолог по храните и научен редактор в Наука OFFNews, Калоян Генков е докторант във Физическия факултет на СУ „Св. Климент Охридски“, а Надежда Крастоянова е археозоолог в Националния природонаучен музей към БАН.

Цената на билета Септември-Велинград е 2,70 лв., като всички намаления на БДЖ важат!

Вашият коментар