Кой и как слуша разговорите ни в социалните мрежи 

Кой и как слуша разговорите ни в социалните мрежи

 

Автор:

Цвета Калейнска

 

 

Списание „Българска наука“

брой 66, април 2014 г.

ISSN: 1314-1031

 

Abstract:

За да са в крак с всеки тренд, бизнесите се опитват да си набавят бърз достъп до готова база данни на потребители и групи със сходни интeреси. Те се стараят да имат и нужното ниво на разбиране на аудиторията, защото ако не разбират публиката си, тогава и усилията им биха били неуспешни. За да съберат тази информация, маркетолози, като мен, използват различни мониторингови технологии, като например сървъри за слушане на разговорите между онлайн потребители. А колко добри са тези законни “подслушващи” мониторингови програми, зависи от това колко често постваме ти и аз във Фейсбук, Туитър и т.н.

 

Ключови думи:  

разговорите ни, социалните мрежи, подслушване