Автор:
Милена Крумова
Списание „Българска наука“
брой 64, февруари 2014 г.
ISSN: 1314-1031
Abstract:
Концепцията за образователни иновации в общество базирано на знанието днес, премества фокуса от предметно и времево базирано към технологично обогатено обучение, което може да носи добавена стойност за страните в учебния процес. Онлайн и смесеното обучение са ключова част от модерното обучение, даващо на студентите разнообразие от възможности за персонализирана среда на обучение като засилва неформалното учене. С цел да се максимизира ефективността в учебния процес, могат да се прилагат иновациите при информационните технологии, чрез които студентите да напредват спрямо техните възможности, демонстрирайки знание, сътрудничейки си с колеги, преподаватели и с колегите, използвайки време колкото им е необходимо.
Ключови думи:
Интердисциплинарен подход на обучение, Икономика с интегриране на технологични образователни иновации, уеб 2.0 приложения
Строго необходими Моля да имате предвид, че някои от „бисквитките“ са „строго необходими“. Това означава, че със зареждането на сайта ни във Вашия браузър Вие вече сте ги приели, защото те са нужни за функционалността на платформата ни и не могат да бъдат изключени в нашата система.
Имайте предвид, че деактивирането на „бисквитките“ във Вашия браузър може да ограничи функционалността на нашия сайт за Вас. С оглед пълната прозрачност Ви информираме и за опционалните „бисквитки“, които използваме, а именно: Бисквитки Google Analytics Facebook Pixel и др. допълнителни, които помагат на сайта