Автор:
Милена Кьосева
Списание „Българска наука“
брой 45, февруари 2012 г.
ISSN: 1314-1031
Abstract:
Във времената на всеобхватна икономическа и духовна криза все повече музейните обекти и институции у нас усещат „ударите” на глобалните тенденции – висока конкуренция в привличането на посетители, породена от все по-завишените изисквания към начина на представяне на експозициите и комуникационните музейни канали.
Ключови думи:
социокомуникативния музеен мениджмънт, частен идеен проект, Кочериново
Строго необходими Моля да имате предвид, че някои от „бисквитките“ са „строго необходими“. Това означава, че със зареждането на сайта ни във Вашия браузър Вие вече сте ги приели, защото те са нужни за функционалността на платформата ни и не могат да бъдат изключени в нашата система.
Имайте предвид, че деактивирането на „бисквитките“ във Вашия браузър може да ограничи функционалността на нашия сайт за Вас. С оглед пълната прозрачност Ви информираме и за опционалните „бисквитки“, които използваме, а именно: Бисквитки Google Analytics Facebook Pixel и др. допълнителни, които помагат на сайта