Вие сте тук

Учени идентифицират вирус и два вида бактерии като главни причинители на Алцхаймер

Herpes simplex virus

Екип от международни учени и лекари са се събрали, за да напишат публикация, според която определени микроорганизми – един вирус и два бактериални вида – са главните причинители на Алцхаймер. Статията, публикувана в Journal of Alzheimer’s Disease, отбелязва спешната нужда от още проучвания на въпроса – и най-важното: провеждане на клинични изпитания на антимикробни и други сходни агенти за лечение на болестта.

Този призив за действие е базиран на множество доказателства. Статията обобщава данните, свързващи тези микроорганизми със заболяването. Досега те са били пренебрегвани или отхвърляни под претекст, че са противоречиви. Затова предложенията за финансиране на клинични изпитвания са били отхвърляни, въпреки факта, че през последните 10 години са проведени над 400 неуспешни клинични изпитвания, основани на други представи за заболяването…