Вие сте тук

Създадоха специален канал за видеоматериали по Зоология

tn_47viridis

Екип от учени и еколози създадоха BulgarianZoologyChannel, който ще популяризира научнопопулярно видеосъдържание на тема зоология. Целта е повече хора да имат достъп до интересни и образователни материали, свързани с животинския свят. Съдържанието може да се използва в медиите и социалните мрежи с информативна и обучителна цел, като качеството е гарантирано чрез подбор и редакция на материалите от научен екип.

В момента BulgarianZoologyChannel използва YouTube и в него могат да бъдат гледани три филма от 2016г., посветени на земноводни и влечуги в България:

Ново начало за сухоземните костенурки – Образователен филм, представящ спасяването и релокация на представители на два вида сухоземни костенурки – шипобедрената и шипоопашатата. Животните са иззети от нелегална ферма и пуснати обратно в природата.

Тайнствените непознати – Земноводните – Документален филм за земноводните в Североизточна България, представящ живота и видовото разнообразие на жаби и тритони в района, както и много любопитни факти за тях.

Тайнствените Непознати – Влечугите – Документален/Образователен филм за влечугите в Североизточна България. Филмът представя тайнствения живот на гущерите, змиите и костенурките, населяващи района, интересни аспекти от тяхната биология и поведение. Авторите показват, че всъщност много малка част от тези животни са опасни за живота на хората.

Амбицията на създателите на BulgarianZoologyChannel е ежеседмично съдържанието да бъде обогатявано – ще бъдат добавяни както филми и материали за биоразнообразието в България, така и оригинални интервюта и видеа със зоолози от различни точки на света.

Филмите можете да гледате на: