Вие сте тук

Петима български ученици се борят за златните медали в най-голямото световно състезание по ИТ

SU.png
За поредна година Сдружението на завършилите Стопанския факултет на Софийския университет „Св. Климент Охридски“ организира участието на българския национален отбор по ИТ в най-голямото световно състезание по информационни технологии. В състезанието участват повече от 400 000 ученици от над 130 държави.

На финалите, които се провеждат от 7 до 11 август 2016 г. в град Орландо, САЩ, България е представена от петима ученици – Калоян, Георги, Кристиян, Дани и Поли.

Това е само една от инициативите на Сдружението в рамките на проект „Кариера в ИТ“, реализиран с финансовата подкрепа на Microsoft Bulgaria. Проектът „Microsoft YouthSpark – Кариера в ИТ“ е насочен към 20 000 ученици в средните училища, които са получили най-добрата външна национална годишна оценка и които са от региони в страната, в които младежката безработица е най-голяма. На тези активни млади хора се предоставят достъп до обучение по ИКТ, обучение по предприемачество, курсове за кариерно развитие и консултации, както и възможността да се възползват от настоящите ресурси и да придобият опит в областта чрез менторство.

Специално предложение:

Проектът „Microsoft YouthSpark – Кариера в ИТ“ е един от 27 гранта на Microsoft YouthSpark за младежки неправителствени организации в 25 страни в Европа през 2015 г. и част от световния ангажимент на Microsoft да се създадат възможности за 300 милиона младежи в 100 страни през следващите три години.

FEBA Alumni е сдружение на възпитаниците на Стопанския факултет на СУ “Св. Климент Охридски”, основано през 2004 г. от 33-ма студенти, завършили факултета. Стопанският факултет е водеща институция в страната за обучение и изследвания в областта на икономическите и управленските науки. В рейтинговата система за висшите училища в България в периода 2011-2014 г. Стопанският факултет заема челните места в направленията “Администрация и управление” и “Икономика”.

Коментари

коментара

Related posts

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close